Token podpisu elektronicznego

Podpis elektroniczny

W ciągu 20 minut wystawimy Państwu kwalifikowany podpis elektroniczny na karcie lub wygodnym czytniku USB.
Cała operacja przeprowadzana jest w naszej siedzibie lub w miejscu wskazanym przez Klienta.

Co trzeba mieć:
– ważny dokument tożsamości
– 20 minut czasu


Jak wygląda procedura wystawienia certyfikatu:

  1. Telefonicznie umawiamy się na spotkanie (najlepiej dzień wcześniej, ale w wielu sytuacjach możemy spotkać się tego samego dnia);
  2. W momencie wizyty – Państwo wybierają w jakiej formie i na jaki okres (1,2,3 lata) będzie certyfikat;
  3. My tworzymy umowę i generujemy wniosek do Centrum Certyfikacji Eurocert;
  4. Potwierdzamy tożsamość Subskrybenta (osoby, na której dane będzie wystawiony certyfikat);
  5. Subskrybent podpisuje umowę;
  6. Generujemy certyfikat i zapisujemy go na karcie;
  7. Wystawiamy fakturę;
  8. Przekazujemy instrukcję instalacji certyfikatu w systemie i informujemy o możliwościach użycia podpisu elektronicznego;

Cała powyższa operacja trwa maksymalnie pół godziny, najsprawniej wykonujemy ją w naszej siedzibie w godzinach 11:30 – 17:00, lecz istnieje możliwość dojazdu do Państwa nawet w nietypowych godzinach. Pod swoją opieką mamy Klientów w powiecie wałbrzyskim i ościennych. Dojedziemy do Świdnicy, Świebodzic, Nowej Rudy, Kłodzka, Bielawy, Jedliny, Jawora, Strzegomia

Nie ma konieczności wizyty w centrum potwierdzania tożsamości ani u notariusza, nie potrzeba dwóch wizyt (jedna na przygotowanie umowy, druga na instalację certyfikatu)

Przedłużenia obecnych certyfikatów:

Jeśli są Państwo w posiadaniu podpisu elektronicznego wydanego np. przez KIR, Unizeto, CenCert, Certum, a dobiega końca jego ważność – zapraszamy do nas po ofertę przedłużenia w bardzo korzystnych cenach.

Skrócony cennik:

  • Podpis elektroniczny na karcie ważny 1 rok: 239,00zł netto
  • Podpis elektroniczny na karcie ważny 2 lata: 299,00zł netto
  • Podpis elektroniczny na karcie ważny 3 lata: 409,00zł netto
  • podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 1 rok: 289,00zł netto
  • podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 2 lata: 349,00zł netto
  • podpis elektroniczny Eurocert Token ważny 3 lata: 459,00zł netto

Pełna oferta produktów i usług Eurocert znajduje się pod adresem: https://sklep.eurocert.pl/

Odpowiedzi na często zadawane pytania:

  1. Czy można wystawić certyfikat zdalnie, bez konieczności spotkania?
    • NIE – konieczne jest OSOBISTE spotkanie z osobą, dla której wystawiony będzie certyfikat i podpisanie umowy przez tę osobę
  2. Prezes jest na urlopie, ale księgowa ma ksero jego dowodu osobistego i jego upoważnienie. Czy możemy wyrobić certyfikat?
    • NIE – konieczne jest OSOBISTE spotkanie z osobą, dla której wystawiony będzie certyfikat i podpisanie umowy przez tę osobę
  3. Zgubiłem dowód osobisty, a paszport stracił ważność. Czy mogę wyrobić podpis elektroniczny?
    • NIE – musimy potwierdzić tożsamość Subskrybenta na podstawie ważnego dowodu tożsamości
  4. Naprawdę załatwimy to podczas jednej wizyty i nie będę musiał jechać do Wrocławia albo notariusza?
    • TAK – całą procedurę załatwią Państwo w PeCeT Serwis podczas jednej wizyty
  5. Czy ten sam podpis mogę używać do wysyłki dokumentów ZUS w Płatniku oraz sprawozdań finansowych do KRS?
    • TAK, oczywiście! Nasz certyfikat umożliwia podpisywanie zestawów ZUS, ofert przetargowych, deklaracji skarbowych, sprawozdań finansowych, raportów SENT i wielu innych
  6. Zapomniałem PIN. Co zrobić?
    • Wraz z podpisem elektronicznym otrzymują Państwo kopertę z SOPINem (to taki PUK służący do odblokowania zapomnianego PINU). Jeśli i ona została zagubiona, to konieczne jest wykupienie nowego certyfikatu
  7. Nie radzę sobie z instalacją certyfikatu na moim komputerze i nie wiem jak podpisać dokument. Czy mogę liczyć na Waszą pomoc?
    • Oczywiście! To nasza praca. Najpierw proponujemy zapoznać się z instrukcją: TUTAJ. Jeśli nadal są problemy, to prosimy o kontakt telefoniczny z nami tel:+48601188220, lub Helpdeskiem Eurocert: +48 22 390 59 95
  8. Czy podpis kwalifikowany jest lepszy od Profilu Zaufanego?
    • TAK – Profil Zaufany honorowany jest wyłącznie w Polsce. Podpis kwalifikowany ma moc prawną na terenie całej Unii Europejskiej.
      Profil Zaufany honorowany jest tylko (i to nie w pełnym zakresie) w administracji, a podpis elektroniczny także w biznesie.
      Wielkość podpisywanego Profilem Zaufanym dokumentu jest ograniczona do 5MB. Podpis kwalifikowany nie ma takiego limitu.
      Podpisanie profilem zaufanym wymaga wielu operacji online. Podpisanie certyfikatem kwalifikowanym trwa 5 sekund i można to zrobić bez dostępu do internetu
      Mogę wymienić więcej zalet, ale właśnie przyszedł Klient na wyrobienie podp…
Podpis elektroniczny Wałbrzych
Podpis elektroniczny Wałbrzych